Phone: - Email:

Gruppetrening

Følg med på endringer uke for uke. Husk å ta med håndkle 🙂

Book deg inn på timer her

Ønsker du prøvetime ring: 69 69 88 10

Våre timer er delt inn i:
————————————————————————————————
Kropp og  sjel   Lett og for alle   Litt trent    Spinning   Kickboxing
————————————————————————————————

Yoga Myk og rolig 60  Kropp og sjel

Alle kan ha glede av yoga, du trenger ikke være spesielt myk eller sprek for å delta.
Dette er en rolig og behagelig yogatime med positiv effekt på bevegelighet, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Vi avslutter timen med avspenning.
Ta gjerne med en varm jakke, genser og sokker til å ha på avspenningen.
Husk å ta med håndkle og vask matte etter timen.
Varighet 45 min.
 
 

Balanse med statisk styrke 45  Kropp og sjel

Tren balanse og statisk styrke med deilige, flytende kombinasjoner. Bra for stabilisering og skadeforebygging.
En del styrke på mage, rumpe og lår.
Husk å ta med håndkle og vask matten godt etter timen.
Varighet 45 minutter
 
 

Balanse Myk og rolig  Kropp og sjel

Rolig bevegelsestrening med fokus på balanse og strekk. En deilig time som er super å kombinere med annen type trening.
Husk å ta med håndkle og vask matten godt etter timen.
Varighet 45 minutter

 

Lav terskel 45 Lett og for alle

Dette er en time for deg som ønsker en litt sprekere hverdag. Alle kan delta selv om man ikke har treningserfaring fra før.
Her trener vi hele kroppen i form av kondisjon, bevegelighet og styrke.
Timen er med oppvarming, nedtrapping og uttøying
Varighet 45 min
 
 

Senior sirkel 45  For deg over 60

Enkel styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer. Klassen er lagt opp med forskjellige stasjoner ut fra de ulike muskelgruppene.
Det er lette og trygge øvelser i apparater.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Senior sal 45  For deg over 60

Enkel styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer..
Her får du trent styrke, pust, balanse og stabilisering med god veiledning.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Stram opp 45  Lett og for alle

En styrketime som passer for deg som ønsker å stramme opp og trene styrke med håndvekter.
Du velger selv tyngde på dine vekter, og du får god veiledning på teknikk og hvor mange repetisjoner du kan kjøre.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 45 min
 
 

Step og stram 45  Lett og for alle

Her veksler vi mellom enkel og effektiv pulstrening på stepkasse og styrketrening med manualer. Du velger selv tyngde på manualene og passer perfekt om du vil komme i gang med å kombinere puls og styrke.
Husk å ta med håndkle og vask utstyret godt etter timen.
Varighet 45 minutter.
 
 

Minibands 30 Lett og for alle

La det svi litt!
Du kan velge minibands med den motstanden som passer for deg. Fokus på å trene rumpe og lår., med gode instruksjoner for de forskjellige øvelsene.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 30 min.
 

Gå mølle 30 Lett og for alle

En kondisjonstime hvor vi veksler mellom å gå i variert tempo og bakke. 
Du velger hurtighet og bakkehellingen på tredemøllen din selv.
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 30 min.
 
 
 

TRX slyngetrening

Litt trent 30 min

Ulike øvelser som bygger opp eksplosivitet, styrke, fleksibilitet, balanse, rørlighet og som forebygger skader, alt etter den intensiviteten du selv velger.
TRX trening benyttes til alt i fra rehabilitering etter skade til prestasjonsfremmende trening for toppidrettsutøvere, og kan tilpasses alle uansett alder og nivå
Kom gjerne litt varm til timen.
Varighet 30 min.
 
 

Løp intervall 30 Litt trent

Intervaller på tredemølle.
Varighet 30 min
 
 

Statisk styrke 30 Litt trent

Effektiv halvtime med fokus på statisk styrke. Øvelsene kombineres med bevegelse.Varighet 30 minutter
 
 
 

Triathlon TRX core 30 Litt trent

Starter igjen etter Korona
Kjernemuskulaturen får kjørt seg. Stabilitetsøvelser vil gjøre deg bedre i stand til å holde linja i vannet, sterk nok til holde en god teknikk på løp og en riktig posisjon på sykkel.
Som utstyr bruker vi trx-slynger og matte.
Du kan fint være med på denne timen uavhengig av de andre timene.

 
 

Triathlon cycling 30 Du styrer selv intensitet

Starter igjen etter korona
Videostyrte intervaller på sykkel, med instruktør. Intervallene er på rundt ett minutt på og av. 
Vi starter så raskt som mulig med løping etter syklingen.
Du kan fint være med på denne timen uavhengig av de andre timene.
 
 

Triathlon run 30 Litt trent

Starter igjen etter Korona
Her starter vi med å jogge/løpe i ca 10 min før vi går over til intervaller.
Du kan fint være med på denne timen uavhengig av de andre timene.
Varighet 30 min.
 
 

Kickboxing 60 Kickboksing med teknikk

En artig kondisjons og styrketime hvor du får god innføring i teknikk på både slag og spark.
Vi bruker boksehansker og spark/slagesekker. En time som passer for deg som ønsker litt tøffe tak, sparringer og liker å jobbe sammen i par. 
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 60 min.
 
 

Spinning 60 min eller 45 min

Du styrer selv intensitet

Du sykler til inspirerende musikk i varierende terreng og du tilpasser motstanden etter din egen evne.
Effektiv kondisjonstrening, høy forbrenning og styrkende for bein, hofte og rumpe. Spinn 45 intervall – 45min, spinn 60 – 60min, spinn 75 – 75min, spinn 90 – 90 min og Spinnmaraton – 3 timer.
Du bestemmer intensiteten i din egen sykling utfra ditt eget nivå. Det er helt opp til deg om du ønsker å bruke pulsbelte eller ikke.
Pulsbelte kan du låne her.
Varighet 45 eller 60 min.
 

Cycling 25, 30 eller 40 minutter 

Landeveissykling, rulle

Treningen er krevende, effektiv og morsom. Du styrer tempo og tyngde selv.
Her følger vi en intensitetskala og ikke pulssoner.
Timen kjøres med video.
Varighet 40 min