Phone: - Email:

Gruppetrening

Book deg inn på timer her

Ønsker du prøvetime ring: 96 96 88 10

Våre timer er delt inn i:
————————————————————————————————
Kropp og  sjel   Lett og for alle   Litt trent    Spinning   Kickboxing
————————————————————————————————

Yoga 60 Kropp og sjel

Alle kan ha glede av yoga, du trenger ikke være spesielt myk eller sprek for å delta.
Dette er en rolig og behagelig yogatime med positiv effekt på bevegelighet, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Vi avslutter timen med avspenning.
Ta gjerne med en varm jakke, genser og sokker til å ha på avspenningen.
Varighet 60 min.
 

Medisinsk yoga 60 Kropp og sjel

Yoga medisinsk er en time hvor vi har rolige fysiske øvelser, spesielt godt for nakke, skuldre og rygg. Vi er for det meste i sittende og liggende posisjoner.
Du kan delta selv om du har en skade eller er på annen måte redusert. Øvelsene kan tilpasses ved å sitte på kasse eller på en stol.
Vi anbefaler å ha på varmt og behagelig tøy gjennom hele timen.
Varighet 60 min.

 

Yoga power 40 Kropp og sjel

En yogatime med fokus på statisk styrke, stabilisering, core og balanse.
Denne timen er et godt supplement for å prestere bedre i annen trening.
Varighet 40 min

 

Lav terskel 45 Lett og for alle

Dette er en time for deg som ønsker en litt sprekere hverdag. Alle kan delta selv om man ikke har treningserfaring fra før.
Her trener vi hele kroppen i form av kondisjon, bevegelighet og styrke.
Timen er med oppvarming, nedtrapping og uttøying
Varighet 45 min
 
 

Sirkelrom 45 Lett og for alle

Enkel styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer. Klassen er lagt opp med forskjellige stasjoner ut fra de ulike muskelgruppene.
Det er lette og trygge øvelser i apparater.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Stram opp 45 Lett og for alle

En styrketime som passer for deg som ønsker å stramme opp og trene styrke med håndvekter.
Du velger selv tyngde på dine vekter, og du får god veiledning på teknikk og hvor mange repetisjoner du kan kjøre.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 45 min
 
 

Minibands 30 Lett og for alle

La det svi litt!
Du kan velge minibands med den motstanden som passer for deg. Fokus på å trene rumpe og lår., med gode instruksjoner for de forskjellige øvelsene.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 30 min.
 
 
 

Gå mølle 30 Lett og for alle

En kondisjonstime hvor vi veksler mellom å gå i variert tempo og bakke. 
Du velger hurtighet og bakkehellingen på tredemøllen din selv.
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 30 min.
 
 

Overkropp 45  Lett og for alle

En deilig time med fokus på overkropp, rygg, skuldre, bryst og kjernemuskulatur.
Her får du mange skadeforebyggende øvelser for rygg og nakke.
Vi kombinerer styrke og uttøying av overkropp.
Unn deg disse 45 minuttene.
 

TRX slyngetrening

Lett og for alle 30 min

Litt trent 30 min

Ulike øvelser som bygger opp eksplosivitet, styrke, fleksibilitet, balanse, rørlighet og som forebygger skader, alt etter den intensiviteten du selv velger.
TRX trening benyttes til alt i fra rehabilitering etter skade til prestasjonsfremmende trening for toppidrettsutøvere, og kan tilpasses alle uansett alder og nivå
Kom gjerne litt varm til timen.
Varighet 30 og 45 min.
 
 

Løp intervall 30 Litt trent

En effektiv halvtime med kondisjon i intervaller hvor du har mulighet til å veksle mellom tredemøller og romaskiner.
Eller bare løpe på mølle. Du velger selv hastighet på tredemølle og motstand på romaskinen.
Varighet 30 min
 
 

Wake up Run 30 Litt trent

En tidlig kondisjonstime på tredemølle med kortintervaller, veksle mellom, løp, jogg og gå i bakke.  
Du velger hurtighet på tredemøllen etter eget ønske.
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 30 min
 
 

Wake up strength 30 Litt trent

En tidlig time hvor instruktør veksler mellom forskjellige styrkeøvelser og variert utstyr.
En skikkelig wake up call. 
Timen er med oppvarming
Varighet 55 min.
 

Hiit strength 30 Litt trent

HIIT-trening, eller high intensity interval training, er en styrketime som utføres med utstyr eller egen kroppsvekt.
Denne treningsformen er kortvarig og intensiv. Treningen er intens mens det står på, men svært effektiv og morsom.
Du kan fint styre tempo og tyngde selv.
Varighet 30 min.
 

Hiit Full pakke Litt trent

Hiit – Høy intens intervalltrening.
Puls, styrke, fleksibilitet, core og stabilitet, alt dette på 40 min.
Vi jobber i 20 sekunder og hviler i 10 sekunder. 3 lengere pauser.
Du kan selv velg tempo og tyngde på de forskjellige øvelsene.
Denne timen er tøff, morsom og energisk.
Ikke noe utstyr, bare egen kroppsvekt.
Varighet 40 min.
 

Kickbox 60 Kickboksing med teknikk

En artig kondisjons og styrketime hvor du får god innføring i teknikk på både slag og spark.
Vi bruker boksehansker og spark/slagesekker. En time som passer for deg som ønsker litt tøffe tak, sparringer og liker å jobbe sammen i par. 
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 60 min.
 
 

Kickbox Ungdom 45 Kickboksing med teknikk

Oppstart 6. februar 2019.
En time for ungdom mellom 12  og 16 år hvor de trener kickboxing med instruktør. Det stilles ingen krav til noen treningserfaring og man kan bli med når det passer.
Det er eget klippekort for ungdom, som bare kan brukes på denne timen. 5 klipp kr. 299,
Drop inn på denne timen kr 80,-
Varighet 45 min.
 

Spinning 60 min eller 45 min

Du styrer selv intensitet

Du sykler til inspirerende musikk i varierende terreng og du tilpasser motstanden etter din egen evne.
Effektiv kondisjonstrening, høy forbrenning og styrkende for bein, hofte og rumpe. Spinn 45 intervall – 45min, spinn 60 – 60min, spinn 75 – 75min, spinn 90 – 90 min og Spinnmaraton – 3 timer.
Du bestemmer intensiteten i din egen sykling utfra ditt eget nivå. Det er helt opp til deg om du ønsker å bruke pulsbelte eller ikke.
Pulsbelte kan du låne her.
Varighet 45 eller 60 min.

 

Sykkel 75

Spinningtime basert på utesykling

Sesongbasert etter vær. Høst/vinter. Siste trening 19.mars

Timen er lagt opp til å gjenskape best mulig for utesykling, med lange sletter, drag og tunge sittende bakker.
Du bestemmer intensiteten i din egen sykling utfra ditt eget nivå. Det er helt opp til deg om du ønsker å bruke pulsbelte eller ikke.

Pulsbelte kan du låne her.
Varighet 75 min.
 

Hiit spinn 40 

Landeveissykling, rulle

Sesongbasert etter vær. Vår/sommer.  Oppstart 26.mars

HIIT -trening, eller high intensity interval training, er en spinningtime som er kortvarig og intensiv.
Treningen er krevende, effektiv og morsom. Du kan fint styre tempo og tyngde selv.
Her følger vi en intensitetskala og ikke pulssoner.
Timen kjøres uten pulsbelte med video.
Varighet 40 min