Phone: - Email:

Gruppetrening

Snart jul! Se egen plan på hvilke timer som går ved å trykke på booking timeplan over. Bla deg fram til den dagen du ønsker å trene.

Våre timer er delt inn i:
————————————————————————————————
Kropp og  sjel   Lett og for alle   Litt trent   Godt i gang   Spinning
————————————————————————————————

Yoga 60 Kropp og sjel

Alle kan ha glede av yoga, du trenger ikke være spesielt myk eller sprek for å delta.
Dette er en rolig og behagelig yogatime med positiv effekt på bevegelighet, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Vi avslutter timen med avspenning.
Ta gjerne med en varm jakke, genser og sokker til å ha på avspenningen.
Varighet 60 min.
 

Medisinsk yoga 60 Kropp og sjel

Yoga medisinsk er en time hvor vi har rolige fysiske øvelser, spesielt godt for nakke, skuldre og rygg. Vi er for det meste i sittende og liggende posisjoner.
Du kan delta selv om du har en skade eller er på annen måte redusert. Øvelsene kan tilpasses ved å sitte på kasse eller på en stol.
Vi anbefaler å ha på varmt og behagelig tøy gjennom hele timen.
Varighet 60 min.

 

Yoga power 40 Kropp og sjel

En yogatime med fokus på statisk styrke, stabilisering, core og balanse.
Denne timen er et godt supplement for å prestere bedre i annen trening.
Varighet 40 min

 

Lav terskel 45 Lett og for alle

Dette er en time for deg som ønsker en litt sprekere hverdag. Alle kan delta selv om man ikke har treningserfaring fra før.
Her trener vi hele kroppen i form av kondisjon, bevegelighet og styrke.
Timen er med oppvarming, nedtrapping og uttøying
Varighet 45 min
 
 

Sirkelrom 45 Lett og for alle

Enkel styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer. Klassen er lagt opp med forskjellige stasjoner ut fra de ulike muskelgruppene.
Det er lette og trygge øvelser i apparater.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Stram opp 45 Lett og for alle

En styrketime som passer for deg som ønsker å stramme opp og trene styrke med håndvekter.
Du velger selv tyngde på dine vekter, og du får god veiledning på teknikk og hvor mange repetisjoner du kan kjøre.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 45 min
 
 

Minibands 30 Lett og for alle

Lyst til å stramme rumpa?
Du kan velge minibands med den motstanden som passer for deg. Fokus på å trene rumpe og lår., med gode instruksjoner for de forskjellige øvelsene.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 30 min.
 
 

Aerobic 40 Lett og for alle

En gøy og uhøytidelig kondisjonstime med helt enkle trinn og kombinasjoner.
Du trenger ikke ha erfaring med aerobic, eller ha spesiell god koordinasjon for å være med.
Timen er med oppvarming, nedtrapping og uttøying.
Varighet 40 min
 
 

Gå mølle 30 Lett og for alle

En kondisjonstime hvor vi veksler mellom å gå i variert tempo og bakke. 
Du velger hurtighet og bakkehellingen på tredemøllen din selv.
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 30 min.
 

TRX slyngetrening

Lett og for alle 30 min

Godt i gang 45 min

Ulike øvelser som bygger opp eksplosivitet, styrke, fleksibilitet, balanse, rørlighet og som forebygger skader, alt etter den intensiviteten du selv velger.
TRX trening benyttes til alt i fra rehabilitering etter skade til prestasjonsfremmende trening for toppidrettsutøvere, og kan tilpasses alle uansett alder og nivå
Kom gjerne litt varm til timen.
Varighet 30 og 45 min.
 
 

Løp og ro interval 30 Litt trent

En effektiv halvtime med kondisjon i intervaller hvor vi veksler mellom tredemøller og romaskiner.
Du velger selv hastighet på tredemølle og motstand på romaskinen.
Varighet 30 min
 
 

Intervall mølle 30 Litt trent

En kondisjonstime på tredemølle med kortintervaller, veksle mellom, løp, jogg og gå i bakke.  
Du velger hurtighet på tredemøllen etter eget ønske.
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 30 min
 
 

Sirkel i styrke 55 Litt trent

Sirkeltrening med stasjoner. Her finner du stasjoner med forskjellige styrkeøvelser i intervaller på ca 45 sek jobbe og 15 – 20 sek hvile. Du kan fint justere tyngde og intensitet etter eget ønske under hele treningen. Ingen koriografi
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 55 min.
 

Get fit 55 Litt trent

Vi veksler mellom kondisjon og styrke for å bli sprekere, med fokus på hele kroppen. Vi varierer bruk av utstyr og egen kroppsvekt.
Du kan fint justere tyngde og intensitet etter eget ønske under hele treningen. Ingen koriografi
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 55 min.
 
 

Bootcamp 55 Godt i gang

En hard time med fokus på både styrke og kondisjon. Vi jobber mye med kettlebells og egenvekt. Dette er en time med høyt tempo, samtidig som det er lagt opp til at man kan bestemme litt selv hvor hardt du vil trene.
Et eksempel på en time kan være en AMRAP 30 min. Dette betyr; as many reps/rounds as possible på 30 minutter.
Her velger man selv hvordan man disponerer kreftene gjennom disse 30 min. Timen er morsom, variert og veldig effektiv.
Varighet 55 min.
 
 

Kickbox 60 Godt i gang

En artig kondisjons og styrketime hvor du får god innføring i teknikk på både slag og spark.
Vi bruker boksehansker og spark/slagesekker. En time som passer for deg som ønsker litt tøffe tak, sparringer og liker å jobbe sammen i par. 
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 60 min.

 

Spinning 60 min eller 45 min

Du styrer selv intensitet

Du sykler til inspirerende musikk i varierende terreng og du tilpasser motstanden etter din egen evne.
Effektiv kondisjonstrening, høy forbrenning og styrkende for bein, hofte og rumpe. Spinn 45 intervall – 45min, spinn 60 – 60min, spinn 75 – 75min, spinn 90 – 90 min og Spinnmaraton – 3 timer.
Du bestemmer intensiteten i din egen sykling utfra ditt eget nivå. Det er helt opp til deg om du ønsker å bruke pulsbelte eller ikke.
Pulsbelte kan du låne her.
Varighet 45 eller 60 min.

 

Sykkel 75

Spinningtime basert på utesykling

Timen er lagt opp til å gjenskape best mulig for utesykling, med lange sletter, drag og tunge sittende bakker.
Du bestemmer intensiteten i din egen sykling utfra ditt eget nivå. Det er helt opp til deg om du ønsker å bruke pulsbelte eller ikke.

Pulsbelte kan du låne her.
Varighet 75 min.