Phone: - Email:

Gruppetrening

Endringer fra uke 11

 

Book deg inn på timer her

Ønsker du prøvetime ring: 69 69 88 10

Våre timer er delt inn i:
————————————————————————————————
Kropp og  sjel   Lett og for alle   Litt trent    Spinning   Kickboxing
————————————————————————————————

Yoga Myk og rolig 60  Kropp og sjel

Alle kan ha glede av yoga, du trenger ikke være spesielt myk eller sprek for å delta.
Dette er en rolig og behagelig yogatime med positiv effekt på bevegelighet, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Vi avslutter timen med avspenning.
Ta gjerne med en varm jakke, genser og sokker til å ha på avspenningen.
Varighet 60 min.
 
 

Yoga rolig flyt 30 Kropp og sjel

Vi praktiserer yoga i flytende bevegelser med pust. Du følger en serie (samme hver gang) slik at du ken føle en egen utvikling i yogapraktiseringen. Vi går alltid igjennom serien i rolig tempo hver gang, så du fint kan henge med om du er ny.
Varighet 30 min.
 
 

Meditasjon med strekk 60 eller 40 Kropp og sjel

Meditasjon med strekk er en time hvor vi har rolige fysiske øvelser, spesielt godt for nakke, skuldre og rygg, samt fokus på pust og meditasjon. Vi er for det meste i sittende og liggende posisjoner.
Du kan delta selv om du har en skade eller er på annen måte redusert.
Vi anbefaler å ha på varmt og behagelig tøy gjennom hele timen.
Varighet 60 min på torsdag og 40 minutter på fredag

 

Lav terskel 45 Lett og for alle

Dette er en time for deg som ønsker en litt sprekere hverdag. Alle kan delta selv om man ikke har treningserfaring fra før.
Her trener vi hele kroppen i form av kondisjon, bevegelighet og styrke.
Timen er med oppvarming, nedtrapping og uttøying
Varighet 45 min
 
 

Senior sirkel 45  For deg over 60

Enkel styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer. Klassen er lagt opp med forskjellige stasjoner ut fra de ulike muskelgruppene.
Det er lette og trygge øvelser i apparater.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Senior sal 45  For deg over 60

Enkel styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer..
Her får du trent styrke, pust, balanse og stabilisering med god veiledning.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Stram opp 45  Lett og for alle

En styrketime som passer for deg som ønsker å stramme opp og trene styrke med håndvekter.
Du velger selv tyngde på dine vekter, og du får god veiledning på teknikk og hvor mange repetisjoner du kan kjøre.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 45 min
 
 

Stram med strikk 45  Lett og for alle

Funksjonelle styrkeøvelser med strikk. God veiledning og en inspirerende time som passer for alle.
Du velger selv motstand på strikken.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 45 min
 
 

Minibands 30 Lett og for alle

La det svi litt!
Du kan velge minibands med den motstanden som passer for deg. Fokus på å trene rumpe og lår., med gode instruksjoner for de forskjellige øvelsene.
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 30 min.
 
 

Gå mølle 30 Lett og for alle

En kondisjonstime hvor vi veksler mellom å gå i variert tempo og bakke. 
Du velger hurtighet og bakkehellingen på tredemøllen din selv.
Timen er med opptrapping og nedtrapping.
Varighet 30 min.

Step 30 Lett og for alle

En time med enkle trinn og kombinasjoner på stepkasse. Timen bygges i et rolig tempo, og du kan være med selv om du ikke har vært på step før.
Liker du å bevege armer og ben, er dette timen for deg.
Timen er med oppvarming og nedtrapping.
Varighet 30 min
 
 

Overkropp 45  Lett og for alle

En deilig time med fokus på overkropp, rygg, skuldre, bryst og kjernemuskulatur.
Her får du mange skadeforebyggende øvelser for rygg og nakke.
Vi kombinerer styrke og uttøying av overkropp.
Unn deg disse 45 minuttene.
 

TRX slyngetrening

Litt trent 30 min

Ulike øvelser som bygger opp eksplosivitet, styrke, fleksibilitet, balanse, rørlighet og som forebygger skader, alt etter den intensiviteten du selv velger.
TRX trening benyttes til alt i fra rehabilitering etter skade til prestasjonsfremmende trening for toppidrettsutøvere, og kan tilpasses alle uansett alder og nivå
Kom gjerne litt varm til timen.
Varighet 30 min.
 
 

Løp intervall 30 Litt trent

Intervaller på tredemølle.
Varighet 30 min
 
 

Puls 30 Litt trent

En halvtime med pulstrening. Yes!  Timen er med oppvarming og nedtrapping.
Det er lett å henge med uten mye koordinasjon – Enkelt og greit.
Vi garanterer at du blir svett i luggen.
Varighet 30 min
 

Styrke 45 Litt trent

En styrketime med vektstang.
Vi jobber med store muskelgrupper i moderat tempo. Du bestemmer vekten på stangen din.
Varighet 45 min
 
 

Triathlon TRX core 30 Litt trent

Kjernemuskulaturen får kjørt seg. Stabilitetsøvelser vil gjøre deg bedre i stand til å holde linja i vannet, sterk nok til holde en god teknikk på løp og en riktig posisjon på sykkel.
Som utstyr bruker vi trx-slynger og matte.
Du kan fint være med på denne timen uavhengig av de andre timene.
 
 

Triathlon cycling 30 Du styrer selv intensitet

Videostyrte intervaller på sykkel, med instruktør. Intervallene er på rundt ett minutt på og av. 
Vi starter så raskt som mulig med løping etter syklingen.
Du kan fint være med på denne timen uavhengig av de andre timene.
 
 

Triathlon run 30 Litt trent

Her starter vi med å jogge/løpe i ca 10 min før vi går over til intervaller.
Du kan fint være med på denne timen uavhengig av de andre timene.
Varighet 30 min.
 
 

Kickboxing 60 Kickboksing med teknikk

En artig kondisjons og styrketime hvor du får god innføring i teknikk på både slag og spark.
Vi bruker boksehansker og spark/slagesekker. En time som passer for deg som ønsker litt tøffe tak, sparringer og liker å jobbe sammen i par. 
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 60 min.
 
 

Spinning 60 min eller 45 min

Du styrer selv intensitet

Du sykler til inspirerende musikk i varierende terreng og du tilpasser motstanden etter din egen evne.
Effektiv kondisjonstrening, høy forbrenning og styrkende for bein, hofte og rumpe. Spinn 45 intervall – 45min, spinn 60 – 60min, spinn 75 – 75min, spinn 90 – 90 min og Spinnmaraton – 3 timer.
Du bestemmer intensiteten i din egen sykling utfra ditt eget nivå. Det er helt opp til deg om du ønsker å bruke pulsbelte eller ikke.
Pulsbelte kan du låne her.
Varighet 45 eller 60 min.
 
 

Virtual cycling 25, 30 eller 40 minutter 

Landeveissykling, rulle

Treningen er krevende, effektiv og morsom. Du styrer tempo og tyngde selv.
Her følger vi en intensitetskala og ikke pulssoner.
Timen kjøres uten instruktør med video.
Varighet 40 min