Phone: - Email:

Gruppetrening

Book deg inn på timer her

 

Ønsker du prøvetime ring: 69 69 88 10

 

Våre timer er delt inn i:
————————————————————————————————
Kropp og  sjel   Lett og for alle   Litt trent    Spinning  
————————————————————————————————

Yoga myk og rolig  Kropp og sjel

Alle kan ha glede av yoga, du trenger ikke være spesielt myk eller sprek for å delta.
Dette er en rolig og behagelig yogatime med positiv effekt på bevegelighet, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Vi avslutter timen med avspenning.
Ta gjerne med en varm jakke, genser og sokker til å ha på avspenningen.
Varighet 40 min.
 
 

Meditasjon  Kropp og sjel

Meditasjon er en time med fokus på ro, avspenning, en time hvor du rett og slett kan slappe helt av og lade batteriene. 
Vi er bare i sittende og liggende posisjoner. Ta med varmt og behagelig tøy.
Varighet 20 minutter
 
 

Pilates  Kropp og sjel

Pilates er trening for styrke og bevegelighet, kroppsholdning og kroppsbevissthet. Vi jobber med kroppen som en helhet slik at mange muskelgrupper blir utfordret samtidig. Passer for alle.
Varighet 25 minutter
 
 

Senior sal  For deg over 60

Enkel puls og styrketrening både for nybegynnere og for deg som søker litt utfordringer..
Her får du trent styrke, pust, balanse og stabilisering med god veiledning.
Timen er med oppvaring og uttøying.
Varighet 45 min.
 
 

Stram opp i sirkel  Lett og for alle

En sirkeltime som passer for deg som ønsker å stramme opp og trene styrke.
Vi har poster hvor du velger selv tyngde på øvelsen. Her veksler vi mellom vekter og egen kroppsvekt. 
Timen er med oppvarming og uttøying.
Varighet 40 min
 
 

Core/Rumpe/Lår   Lett og for alle

Vi har fokus på kjernemuskulaturen samtidig som vi trener rumpe og lår. Mange forfriskende nye og helt enkle øvelser. Vi bruker bare en vektskive som utstyr, og du velger tyngde selv. Bør prøves!
Varighet 45 minutter
 
 

Overkropp  Lett og for alle

En deilig time med fokus på overkropp, rygg, skuldre, bryst og kjernemuskulatur. Her får du mange skadeforebyggende øvelser for rygg og nakke. Vi kombinerer styrke. Unn deg disse 25 minuttene. Om du skal videre på yoga, anbefaler vi at du tar med skift. Og noe varmere klær for overkroppen.
Varighet 25 minutter
 
 

Gå/Rumpe/Lår  Lett og for alle

Vi går i variert tempo på tredemølle og kombinerer styrkeøvelser på rumpe og lår uten vekter.
En morsom og annerledes time. 
Om du tenker å kombinere med Yoga anbefaler vi å ta med skift til timen.
Varighet 45 min.
 
 

Get fit  Litt trent

En intervallbasert gruppetime hvor styrke, balanse, puls, og utholdenhet er i fokus. Selv om timen har høy intensitet, vil du selv styre intensiteten etter eget behov gjennom hele timen. Timen instrueres av personlig trener og teknikk er i fokus.
Varighet 50 min.
 
 

Kickboxing Litt trent

Vi kombinerer slag og spark, med kondisjon, styrke og smidighet.
Instruktøren har god erfaring og driver med sporten på konkurransenivå.
Varighet 45 minutt
 

MMA Litt trent

Her blandes boksing, kickboxing, muay thai og bryting. Du får variert trening i alle typer kampsport, kombinert med kondisjon og styrke. Instruktøren har lang erfaring og praktiserer sporten.
Varighet 45 minutter
 
 

TRX 30 Litt trent

Ulike øvelser som bygger opp eksplosivitet, styrke, fleksibilitet, balanse, rørlighet og som forebygger skader, alt etter den intensiviteten du selv velger.
TRX trening benyttes til alt i fra rehabilitering etter skade til prestasjonsfremmende trening for toppidrettsutøvere, og kan tilpasses alle uansett alder og nivå
Kom gjerne litt varm til timen.
Varighet 30 min.
 
 

Løp intervall

Intervalltime på mølle.
Du går eller løper som det passer deg. Timen er sammen med spinning og roing i et eget cardio-rom.
Varighet 25, 30 eller 45 minutter
 
 

Spinn intervall 

Effektiv kondisjonstrening, høy forbrenning og styrkende for bein, hofte og rumpe.
Du bestemmer intensiteten på intervallene.
Timen er sammen med løping og roing i et eget cardio-rom.
Varighet 25. 30 eller 45 minutter
 

Ro intervall 

For deg som ønsker å delta på romaskin istedenfor mølle eller spinningsykkel.
Timen er sammen med løping og spinning i et eget cardio-rom.
Det er kun 2 plasser. 
Varighet 25, 30 eller 45 minutter